We have lost the dream, I don't understand how...

Am postat piesa asta pentru ca unele trupe rock chiar nu merita sa se piarda in uitare. Ab4 e o trupa care la vremea ei a facut senzatie si a dat glas generatiei de "non-comformisti". Dupa ce lanseaza albumul Broken Trust, un album in engleza de nota 10, trupa prinde un contract cu o casa de discuri din America. Cu toate ca eram un biet copil la vremea aceea, tin minte ca eram si-atunci fanul unor piese gen "Nu-ti fa griji", "Preferences" sau "Cold". Dupa ce m-am mai copt putin la minte si am pus mana pe "Broken Trust", am fost pur si simplu fascinat de el. Sound-ul trupei si ideile pieselor se ridica poate la acelasi nivel cu cele ale unor nume celebre gen Nirvana sau Placebo, fiind depasite doar de conditiile de inregistrare si masterizare mult mai bune de care Occidentul are parte. Nu stiu exact ce s-a intamplat cu contractul respectiv insa cert este ca dupa acel moment trupa se stinge si nu se mai aude nimic de ea. Cateva concerte prin Bucuresti, Cluj, insa nimic nou. Sper sa apreciati piesa.
http://www.trilulilu.ro/thestar52/087667d2d5ca35
am pus si videoclipul, chiar daca e calitate mai proasta.
http://www.youtube.com/watch?v=SadmPAn4ypw

Smokey

No comments: