Farewell Chris Cornell!

Am aflat si eu zilele trecute ca marele Chris Cornell a scos la lumina un "feat" demential. La auzul unor vesti de genul asta, ti-ai imagina ca o personalitate de calibrul lui Chris, pilon de rezistenta in miscarea grunge a Seattle-ului, fondator al unor trupe gen Audioslave si Soundgarden, colaborator cu trupe gen Rage Against The Machines, ar spulbera pur si simplu scena muzicii rock...insa se pare ca nu e asa. Chris Cornell a avut, se pare, o revelatie in ce priveste perceptia sa asupra notiunii de "muzica buna" si, prin urmare, a scos un feat cu nimeni altul decat Marele si Ilustrul Timbaland, sau cum spune Mihnea de la Luna Amara acest "guta&moga al Americii". Doamnelor si domnilor, Chris Cornell s-a ratacit pe-undeva pe drumul sau. A facut o intoarcere gresita si pe la o oarecare rascruce, a apucat-o pe cai gresite. Acel om care intr-o celebra piesa de la Audioslave isi indemna ascultatorii sa fie ei insisi, sa-si accepte persoana asa cum este, si-a scos la iveala adevaratul narav. Mult succes domnule Cornell, si astept cu nerabdare o noua colaborare cu Britney Spears sau... de ce nu, Lady Gaga?!


Smokey

14 comments:

Mario said...

e faina piesa aia cu timbaland ;) pe bune

Anonymous said...

yep, nu e chiar atat de naspa

Anonymous said...

Ce'mi plac acesti "bloggeri" care isi exprima sentimentele cu privire la altii oameni si dc ne`ar pasa noua de ce parere ai tu despre chris cornell. Ar trebui sa vezi varianta live de la "part of me".

Peace and kiss za ass of romania in continuare ! Y

Smokey said...

Si mie ce-mi plac astia care se baga in seama, dar n-au nici macar curajul sa-si semneze comentariile cu propriile nume. Putin imi pasa cum suna part of me live, daca tu consideri ca prostia asta e muzica adevarata si transmite un mesaj, atunci sa fii sanatos. Pana una alta poate iti gasesti treaba si nu mai intrii pe blog-ul asta. Chiar nu avem nevoie de toti prostii care cred ca stiu ceva despre muzica.

Anonymous said...

Auleu mai Mozart scuza ca ti'am jignit sufletul de manelist infocat. Sper ca nu esti suparat si ca vei avea parte de aceasi clisma cu kkt in continuare. Pup draga

Mario said...

muzica nu trebuie sa transmita un mesaj ca sa fie muzica si nu exista muzica adevarata exista doar muzica care singurul lucru pe care trebuie sa il faca este sa se AUDA... si din moment ce ai avut tupeul sa postezi inseamna ca esti pregatit sa inghiti tot ce au cei carora nu le convine ce ai scris acolo de zis. Te provoc sa-mi spui mie ca nu stiu nimic despre muzica.

Smokey said...

Mario, daca tu consideri ca muzica inseamna doar zgomot inseamna ca da...nu stii nimic despre muzica. Talent ai dar din start ai o conceptie foarte gresita asupra a ceea ce inseamna. Muzica este o arta, iar arta trebuie sa exprime ceva. Si ce mare tupeu am avut? Da, mi se pare ca Chris Cornell a decazut mult si chiar nu mi-e rusine sa spun asta. Nu stii ce inseamna muzica si poate odata ai sa aflii. Daca nu ai ce transmite prin muzica, daca nu se creaza o legatura si o finalitate intre tine si ascultator atunci degeaba canti. Mai degraba te apuci de colectionat timbre. Decat sa te dai tu in stamba si sa sustii aici ca esti mare compozitor, cantaret si intelegator a muzici mai bine taci in pula mea din gura si impartaseste-ti parerile astea cu cei care te asculta. Eu mi-am exprimat conceptia mea despre si mi-o sustin, nu-ti convine shut the fuck up! Nu mi-e rusine sa dau accept la commenturi pentru ca asa se vede cel mai bine ce fel de oameni critica si ce nivel de cultura au. Fa-ti muzica cum vrei tu, sa se auda cat de tare vrei tu, dar nu ma mai fute pe mine cu critici de-astea de parca ai fi buricul pamantului si ai dezlegat deodata intelesurile vietii. Da! Dupa commentul asta iti spun spun fara nici o remuscare: NU STII NIMIC DESPRE MUZICA! Canti dar nu ai inteles nimic.

Smokey said...

Iar pentru Anonymus, nu cred ca mai are rost sa spun nimic. Se vede clar cat te duce capul. Pana mea, are si tara nevoie de viitori spalatori de wc-uri. Bafta multa...o sa ai nevoie. "Pup!"

Smokey said...

Inca o chestie pentru Mario. Sa nu intelegi gresit si sa crezi ca ma consider eu mare "artist" sau nu stiu ce vrajeala din asta. Nu! Sunt convins ca poate momentan is praf si mai am multe de invatat. Macar imi dau silinta sa fac ceva ce conteaza in loc sa-mi zdranganesc chitara degeaba.

Mario said...

:)) gay

Smokey said...

ce plm sa vorbesc cu un copil prost caruia ii era frica sa raspunda la telefon inainte sa plece din trupa.

Mario said...

te-a deranjat commentul meu si ai trecut repede la lupta orgoliilor, mai bine du-te si vorbeste-i cuiva despre muzica :))

Smokey said...

m-au deranjat altele, nu comment-ul tau. Stiam exact cat te duce capul deci nu a fost nici un soc;)

Mario said...

ce sa mai zici si tu acum