Toy Machines club Vox








Vara asta ne-am plimbat destul de mult. Am ajuns si pe la Cernavoda, si prin Vama si prin Piatra Neamt si acum, dupa ce ne-am mutat aproape toti in Cluj, ne intoarcem acasa. In sfarsit primul nostru concert headline in "Vox", si nu oricum ci insotiti de catre trupa "The Edge" din Humor. Cu baietii de la "The Edge" m-am cunoscut intr-o situatie destul de deosebita, si anume la un majorat unde-si sustineau recitalul. Ajungand la piesa "Rosu Aprins" am fost invitat alaturi de ei pe scena, moment in care s-a creat o conexiune intre noi. Astfel ne bucuram ca pe data de 9 octombrie ei vor fii cei care au sa ne pregateasca terenul. De asemenea primele 100 de bilete vandute la concert vor fii insotite de stickere cu logo-ul trupei. Sper sa ne revedem cu placere in Vox dupa terminarea balului de la "Petru Rares". Va urez un clasic "Rock On!" si numai bine!


Smokey

1 comment:

Laara13 said...

Foarte reusit concertul, asa cum ne-am obisnuit cu totii presupun xD. Multumiri lui Eddy care mi-a nimerit capul cu un bat :)) dar macar am intrat in posesia a ceva de la voi deci nu mai conteaza durerea de cap xD. Tineti-o tot asa, baieti si sa speram ca o sa va mai auzim cat de curand >:D<