Vox, Dracones, Cernavoda si ce urmeaza

Concertele din Vox respectiv Club Dracones alaturi de Rava au fost cu mult peste cuvinte. Ne-am inteles minunat cu ei si am avut posibilitatea sa ne simtim deosebit. Public ca in Piatra Neamt nu am mai vazut nicaieri si pot spune in numele tuturor ca, probabil, abia asteptam sa ne intoarcem acolo. Cernavoda la fel, public frumos... pacat insa de vremea care nu a tinut cu noi si de baietii cu scena (care nici eu nu au tinut cu noi). In orice caz, pe 31 iulie se zvoneste ca vom canta la un festival de bikeri pe-undeva pe la baraj (Bicaz) iar pe 8 august vom canta si imparti scena cu bucurie alaturi de Ceilalti si DSK la "Zona Verde", Iulius Mall. Tinem legatura si sper sa ne vedem de asemenea in numar mare. Rock On!

Smokey

2 comments:

Anonymous said...

Multumesc pentru informatii interesante

Alex said...

Am desenat si eu la zona verde !

PS : Mi-a placut cum ati cantat.