"Si-mi pare stinsa lumea ta"

Desi aveam de gand sa postez asta acum ceva timp in urma, de-abia azi am gasit starea necesara pentru a scrie cateva cuvinte despre ultima realizare a celor de la Luna Amara. Dupa cum unii stiu, pe data de 29 mai Luna Amara a onorat Vox-ul cu o prestatie de exceptie. Piese de o complexitate iesita din comun, oscilatia intre acustic si heavy, varietatea temelor suprinse atat de versurile in engleza cat si de cele in romana si nu in ultimul rand cele doua voci ce se imbina perfect fac din albumul "Don't let your dreams fall asleep" unul deosebit care da un strop de culoare in colectia de albume a oricarui ascultator de muzica buna. Concertul in care trupa si-a promovat realizarea a fost unul superb in care au oferit tot ce aveau mai buni din ei, daruind publicului atat o atmosfera linistita dominata de proiectiile special realizate pentru album cat si "nebunie" + "haos" la sosirea pieselor de referinta ce au fost nelipsite de cunoscutul "pogo sucevean". Mai mult decat atat, baietii s-au dovedit a fii "true" pana la sfarsit, nelasandu-se speriati de muzica lui Debu (caruia trebuie sa-i multumesc ca m-a lasat si pe mine o ora sa-mi fac mendrele la laptop), ba chiar spre sfarsit meseria de Dj fiind preluata chiar de Nick. In concluzie eu sfatuiesc pe oricine are ocazia sa puna mana pe albumul "Don't let your dreams fall asleep" sa-l asculte pana la refuz, asa cum am facut si eu. Peace!


Smokey

No comments: